torstai 21. joulukuuta 2017

Joulu kirjastohuoneessa // Christmas in Library Room









Pikaiset joulukuvat kirjastohuoneesta;tätini minulle pienenä askartelema joulukirkko, valkoinen perinteeksi muodostunut joulutähti, havuja, paljon kynttilöitä sekä itse tehtyjä karkkeja, pähkinöitä ja pipareita mariskooleissa. Siinäpä se.

Kovin vähän mulla tuli otettua kuvia yksityiskohdista koristeluissa; olin kai niin onnellinen, kun sain kerrankin otettua kuvia laajalla perspektiivillä ilman sekasotkuja jossain nurkassa! Vanhasta joulukirkosta otin niin läheltä kuitenkin kuvan, että näkee hyvin, kuinka siitä on kiva työntää sormi sisään niin, että paperi rätisee. Korjaukset eivät auta ja ovat siis turhia vielä niin kauan kuin poika ei tahdo ymmärtää sanaa ei.










Christmas in Library room; hope you enjoyed!



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mrs Sinn also in InstagramFacebookPinterestTwitter and YouTube!

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mun sydän pakahtuu näitä kuvia katsellessa: niin kaunista! Olipa kiva löytää tänne blogiin, jään seurailemaan! Poistin ensimmäisen kommentin, koska siinä oli niin monta kirjoitusvirhettä. :)

    -Ruut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ruut 💕 Ilo saada uusi seuraaja! Kävin myös sinun blogiasi lukemassa; sulla on hauska ote bloggaamisen 😄 Enää kaksi yötä; eikä se maailma ole senkään jälkeen - onneksi - valmis 😁

      Poista

Olen iloinen, jos jätät ajatuksesi!